طبس- سرپرستی یزدفردا: در جلسه اي با حضور مديركل دفتر مهندسي سازمان ملي زمين و مسكن و مدير كل مسكن و شهرسازي استان يزد در فرمانداری طبس، مشكلات مسكن مهر و راهكارهاي تسريع در اتمام اين پروژه بررسي شد.

مديركل دفتر مهندسي سازمان ملي زمين و مسكن با اشاره به چند نوبت بازديد صورت گرفته از مسكن مهر طبس روند اجرای آن را موفق ارزیابی کرد و نكات فنی و راهکارههای عملی تسریع در اتمام این پروژه ملی را یادآور شد.

"حسین معروفی" پروژه مسكن مهر طبس را سرلوحه پروژه هاي استان يزد نام برد و گفت: با توجه به بزرگي پروژه و پيشرفت صورت گرفته، در صورت تحقق اتمام ميزان مشخص پروژه در مدت زمان مقرر سعي بر آن است از رياست جمهوري دعوت به عمل آيد و در حقيقت پروژه طبس در رأس افتتاح هاي استان يزد قرار دارد.

مدير كل مسكن و شهرسازي استان يزد نيز در این جلسه بيان داشت: در سطح استان يزد 22000 واحد مسكوني در قالب انواع مسكن مهر در حال اجراست كه از اين تعداد حدود 10000 واحد مسكن توسط تعاوني هاي مسكن مهر در دست ساخت است و 2000 مسكن در قالب قراردادهاي سه جانبه توسط انبوه سازان ذيصلاح، حدود 7000 واحد مسكوني بصورت خودمالكي با تسهيلات مسكن مهر و حدود 3000 واحد مسكوني بصورت اجاره 5 ساله در حال احداث است.

"رضا یادگاری" افزود: حدود 1280 واحد مسكوني به صورت تعاوني هاي مسكن در طبس و تعدادي در عشق آباد در دست ساخت است و تعداد حدود 100 واحد مسكوني بصورت قرارداد سه جانبه اقدام مي شود و 920 واحد بصورت خودمالكي در طبس ساماندهي شدند كه 780 واحد منجر به پرداخت تسهيلات شده است.

"عزيز بهزادي" فرماندار طبس در اين جلسه اظهار داشت: بايد به دنبال آن باشيم كه مسكن مهر به عنوان خدمت بزرگ دولت خدمتگزار نهم و دهم با تلاش دست اندركاران در موعد مقرر به ثمر برسد و تحولي در امر ساخت و ساز در كشور ايجاد شود.

بهزادي تصريح كرد : تلاش مي شود اين پروژه مهم با حضور رياست جمهوري در طبس مورد بهره برداري قرار گيرد و اين در صورتي است كه مسكن مهر طبس در زمان مقرر آماده شود و اگر دست اندركاران بخواهند اين قضيه شدني است و به همین جهت ستاد ويژه اي ايجاد خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا